به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمتر از یک هفته پس از اعلام توافق استفانو پیولی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال میلان با باشگاه الاتحاد عربستان، اکنون خبر دیگری از تیم شهر جده منتشر شده مبنی بر اینکه مربی ایتالیایی هدایت کریم بنزما و یاران او را برعهده نخواهد گرفت.

طبق اعلام برخی منابع غیررسمی؛ دلیل منتفی شدن مربیگری پیولی در الاتحاد، مخالفت کریم بنزما با انتصاب وی بوده است اما این دلیل واقعی اتفاق رخ داده نیست، بلکه یکسری اتفاقات پشت پرده منجر به تغییر مسیر کاری پیولی شده است.

طبق ادعای جان لوکا دی مارتزیو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا و برخی منابع ایتالیایی دیگر؛ تغییر ریاست باشگاه الاتحاد پس از استعفای لوئی ناظر از ریاست باشگاه، دلیل واقعی نرفتن پیولی به خاورمیانه است. ناظر کسی بود که پیولی را به مسئولان باشگاه معرفی کرد و سرمربی سابق میلان به حمایت‌های او امید داشت اما با رفتن ناظر به دلیل اختلاف نظری که میان او و مسئولان وزارت ورزش عربستان وجود داشت، پیولی هم تصمیم گرفته قید مربیگری در لیگ عربستان را بزند.

در همین حال خبرهای دیگری از تیم الاتحاد به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه کریستوفر گالتیه سرمربی سابق تیم پاری‌سن‌ژرمن و لوران بلان گزینه‌های جدید هدایت تیم الاتحاد هستند.