به گزارش خبرگزاری تسنیم، جوزپه ماروتا شب گذشته (یکشنبه) در حاشیه جشن قهرمانی اینتر بابت کسب بیستمین عنوان قهرمانی‌اش در سری A ایتالیا گفت: چه احساس فوق‌العاده‌ای است! تمام ماهیت اینتر اینجاست. این هواداران بخش بزرگی از شهر میلان را نمایندگی می‌کنند و این روز فراموش‌نشدنی است. من عناوین زیادی کسب کرده‌ام، اما هرگز نمی‌توانم این روز را فراموش کنم. چنین چیزی را فقط در زمان سه‌گانه قهرمانی اینتر (در فصل 10-2009 با سرمربیگری مورینیو) از پای تلویزیون دیده بودم! قهرمانی قبلی ما در زمان همه‌گیری کووید-19 بود (به خاطر محدودیت‌ها جشنی برگزار نشد). مطمئناً این یکی از صفحات زیبای زندگی من است.

وی در ادامه افزود: اغلب فرض بر این است که باشگاه‌ها باید ثروتمند باشند و پول زیادی در بازار نقل‌وانتقالات خرج کنند. من فکر نمی‌کنم اینطور باشد و اولین چیزی که مهم است احساس تعلق و همچنین فرهنگ کاری عالی است. چرخه ما حتی به نیمه راه هم نرسیده است. هیچ موقعیتی وجود ندارد که باعث اضطراب ما شود و قرارداد هیچ‌کدام از بازیکنان کلیدی ما در حال انقضا نیست. همه می‌خواهند بمانند و ما می‌خواهیم این بازیکنان از جمله لائوتارو و بارلا را حفظ کنیم.

مدیر اجرایی باشگاه اینتر درباره فعالیت این باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات هم اظهار داشت: ما باید فعالیت بسیار خلاقانه‌ای در بازار نقل‌وانتقالات داشته باشیم. بازیکن خاصی از جمع ما جدا نمی‌شود، اما در سال‌های اخیر نشان داده‌ایم که شجاعت تغییر را داریم، حتی زمانی که بازیکنان درجه یکی مانند اشرف حکیمی، روملو لوکاکو و آندره اونانا از جمع ما جدا شدند. ما در ماه آگوست 12 تغییر در ترکیب‌مان به وجود آوردیم که این کار کمی نیست. این یعنی شجاعت تغییر کردن و نترسیدن از انتقاد. این‌گونه است که ما قوی می‌مانیم، صرف‌نظر از اینکه چه کسی را می‌خریم و چه کسی را می‌فروشیم.

ماروتا در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: حالا باید به فکر کسب بیست‌ویکمین قهرمانی‌مان در سری A باشیم. ما برای فصل آینده اهداف دیگری در سر خواهیم داشت، از جمله جام جهانی باشگاه‌ها، اما برای‌مان همیشه قهرمانی در اسکودتو در اولویت است که کسب آن در ایتالیا آسان نیست.

وی در پایان راجع به آینده حرفه‌ای سرمربی ایتالیایی اینتر که تنها یک فصل دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی مانده است، گفت: قصد ما تمدید قرارداد اینزاگی بوده و این چرخه در حال انجام است. سیمونه یک برنده است، ما از او راضی هستیم و می‌خواهیم به کار با هم ادامه دهیم.