به گزارش وبسایت نود، در نخستین مسابقه از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس ظهر شنبه و از ساعت 16 (به وقت تهران) منچستریونایتد در ورزشگاه وایتلیتی مهمان بورنموث بود که این دیدار در پایان با برتری ۱-۰ بورنموث همراه بود.

منچستریونایتد که بعد از شکست در اولین تقابل لیگ برتری دو تیم (2-1، دسامبر 2015) در 7 بازی بعدی 6 بار این تیم را برده با این ترکیب روانه میدان شد:

ده‌خیا؛ فن‌بیساکا، لیندلوف، مگوایر، یانگ؛ مک‌تومینی، فرد؛ جیمز، پریرا، رشفورد؛ مارسیال 

بورنموث و منچستریونایتد در آغاز این مسابقه هر دو 13 امتیازی بودند اما یونایتد به دلیل تفاضل گل بهتر (3 در مقابل صفر) در رده هشتم و بورنموث در رده دهم حضور داشت.

منچستریونایتد بازی را با در اختیار گرفتن مالکیت آغاز کرد و در دقیقه 7 هم با ضربه مارسیال از گوشه محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه نسبتا آرام او توسط رمسدیل مهار شد. در دقیقه 13 ضربه والی لرما بلوکه شد و در دقیقه 16 بورنموث با حرکت انفرادی کالوم ویلسون به موقعیتی استثنایی دست یافت. 

ضربه ویلسون توسط ده‌خیا برگشت داده شد اما فریزر در ریباند تحت فشار قرار گرفت و نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند. هواداران بورنموث تقاضای پنالتی داشتند اما به دلیل حمل توپ فریزر، یک ضربه خطا برای منچستریونایتد اعلام شد. 

در دقیقه 21 ضربه جیمز با اختلافی اندکی از دروازه بورنموث بیرون رفت و در دقیقه 27 موقعیت کینگ روی ضد حمله بورنموث هدر رفت. 

در دقیقه 33 صحنه ای جنجالی در بازی رخ داد. مارسیال در برخورد با لرما به زمین افتاد و داور که در ابتدا کرنر اعلام کرده بود، تصمیم خود را با بازبینی VAR تایید شده دید. بعد از این برخورد بازیکنان بورنموث به نوع زمین خوردن مارسیال اعتراض داشتند و همین امر موجب بروز درگیری بین بازیکنان دو تیم شد؛ درگیری که لرما و فرد در متن آن حضور داشتند. در نهایت کاوانا، داور مسابقه با دادن کارت زرد به فرد به این غائله خاتمه داد. 

در آخرین ثانیه های نیمه نخست بورنموث به گل رسید. پاس فریزر در گوشه محوطه جریمه به اسمیت رسید و او نیز با ارسالی کوتاه کینگ را پا به توپ کرد. کینگ با یک چرخش ابتدا لیندلوف را جا گذاشت و با یک دریبل سر پا فن‌بیساکا را محو کرد و در نهایت ضربه تماشایی خود را با روی پای راست به تور دروازه ده‌خیا کوبید. نیمه نخست بعد از یک دقیقه وقت اضافه با برتری 1-0 بورنموث به پایان رسید.

این گل به روند 358 دقیقه بدون گل بورنموث در رقابت های لیگ برتر پایان داد؛ دقایقی که بورنموث علیرغم زدن 50 شوت، نتوانسته بود دروازه این را باز کند. همچنین دروازه یونایتد برای یازدهمین دیدار متوالی دور از خانه در لیگ برتر باز شد.

در دقیقه ۴۸ همکاری هری و کالوم ویلسون ده‌خیا را به دردسر انداخت و علی‌رغم عقب بودن از حریف، یونایتد نتوانست تا دقیقه ۵۷ و ضربه پریرا، رمسدیل را با چالشی جدی مواجه کند. 

در دقیقه ۸۲ ضربه گرین‌وود از فاصله نزدیک به تیر دروازه اصابت کرد و در دقیقه ۹۱ این رمسدیل بود که حرکت فرد را ناکام گذاشت.

این مسابقه در پایان با برتری ۱-۰ بورنموث همراه شد تا منچستریونایتد ۱۳ امتیازی مانده و با ایستادن در رده هشتم، منتظر سایر نتایج باشد. بورنموث هم با این برد ۱۶ امتیازی شد و به رده ششم رفت. 

۷۷۱۲