به گزارش وبسایت نود و به نقل از یاهو اسپورت، آلکسیس سانچز در آخرین تمرین منچستریونایتد قبل از مصاف حساس با یوونتوس حضور نداشت و با تایید مورینیو در این بازی شیاطین سرخ را همراهی نخواهد کرد تا شایعات خروج او از اولدترافورد جدی تر از قبل به گوش برسد.

تایمز در روزهای پایانی هفته گذشته از نارضایتی سانچز نسبت به مورینیو سخن گفت و ادعا کرد سانچز از مدیربرنامه هایش خواسته تا پیشنهادات باشگاه های خواهان برای انتقال در ژانویه یا تابستان آتی را بررسی کند.

ستاره شیلیایی منچستریونایتد در حال سپری کردن فصلی کابوس وار به همراه این تیم است. او در هفت مسابقه لیگ برتری تنها یک بار برای یونایتد گلزنی کرده و فقط در دیدار هفته اول و در جریان پیروزی 2-1 مقابل لسترسیتی 90 دقیقه کامل برای تیمش به میدان رفته است. آلکسیس برای بازی مقابل وستهم به طور کلی از فهرست تیم کنار گذاشته شد و بارها نیز در میانه های مسابقه زمین را ترک کرده است.

آلکسیس سانچز در ژانویه 2018 و در معاوضه ای بین دو باشگاه آرسنال و منچستریونایتد، در ازای هنریک مخیتاریان به اولدتراقورد آمد. او از آن زمان تنها 4 گل و 6 پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

جسی لینگارد، دیوگو دالوت و مروان فلینی دیگر بازیکنانی بودند که جلسه تمرینی دوشنبه را از دست دادند. دیدار تیم های منچستریونایتد و یوونتوس از ساعت 22:30 سه شنبه به وقت تهران در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. در این گروه یوونتوس با 6 امتیاز صدرنشین است و یونایتد با 4 امتیاز در رده دوم قرار دارد.